Friday, December 5, 2008

Fave Foto Friday: Anonymous

The year: 1994
The place: Olan Mills?
The hair: Big
The people: Landee & Anonymous
The times: Good

32 comments:

Anonymous said...

The times: TRIPINDICULARLY AWESOME!!!!

What is hilarious is you were in freakin college and wanted your "senior pictures" done cuz Joyzee apparently is ungood at doing them. Plus me crashing your senior photog shoot cuz I happened to look HAWT after work. I hearted that dress you were wearing. Was so glad you only wanted to buy it for the photog shoot but wouldn't be caught dead in it ever again. You are so Carrie Bradshaw like that.

Anonymous said...

BTW I know what you are up to and I'm not going to be tricked into an impromptu photo-off.

You think you are so smaht...

::: uploading my template to my retaliation blog :::

Hot Pants said...

A couple of tigers!

Landee said...

This was so not intended to provoke you into starting a retaliation blog! I simply wanted everyone to see you in all your glory. I have another one that is even better. The gravity defying bangs are even better in this other one... but wait. It's a family pic and I look like crap. Hmmm.... decisions decisions.

Tigers for shore, HotCoolots. But now aren't we considered Cougars? I forget what the kids are calling us these days.

Landee said...

Plzthanks note that your face is a good foot away from mine and yet your hair almost brushes the side of my cheek. Was that the ole hair-spray-then-blow-dry technique?

Carol said...

Beautiful girls! I sooo loved this picture and if you're serious about a photo-off---I've got some of your both in bathing suits that everyone would love. Just say the word. BTW--Memzy and I are going to Twilight tonight!!!!!!!!!!!!!!

Jenny ESP said...

OMG Kimmy's bang! Those precise curls. Magic.

And I believe the term you're looking for is MILF.

Jenny ESP said...

Oh, and I'll post the matching professional pictures Sara and I had taken together at that K-Mart on Fairview (before they closed their studio). We were totally butch compared to you gize. I was sitting on her lap in half of them, and I wore a durty white T-shirt that was all stretched out.

Landee said...

I didn't even have fancy steam rollers with instructions on how to get the spiral curls Jenny. That was all natural plus curling iron. I believe it took me between 3-7 hours to achieve that look.

I can't wait for the WT version with you & Eeka.

Carol... I dare you.

Katie said...

Meow! The best part is that it was a senior picture photo shoot that Anon crashed!?! I can picture it..."Tilt your head like this. No, let me show you how to do it. Fine, I will do it with you. Now it is perfect!"
PHOTO OFF! I can't wait!

Landee said...

It's like you were THERE Katie!

Memzy said...

Mmmm Hmmmm. Yup. I can't thank you enough really.

Cristin said...

Wow what a couple of foxes!

eekareek said...

This picture puts everyone to shame. It is Edward worthy.

Anonymous said...

Aunt Visahs blog is all roolee roolerson. "Real" names. Whatevs.

Landee said...

She doesn't want any rood anonymous people leaving rood anonymous comments on her blog. I don't really blame her.... KIM.

Anonymous said...

KIM? What kinda name is KIM? Is that even a name? Sounds like an appliance.

Landee said...

Kinda sounds like a stripper actually.

eekareek said...

I just made this picture the backdrop on my computer.

Anonymous said...

No, LANDEELU SANDIA sounds like a stripper. A clumsy one even!

Eek I have it in a 30x15 above my bed right next to the equally ginormous one of one of my weddings which has been nicked the "Shania/Hank" wedding.

Doods dig them both.

Markie23 said...

Definitely a Post-Op pic.

I can't believe Jenny said MILF!

Anonymous said...

BTW I have not at all been perusing this whole blogger community all day trying to figure out what my new persona will be like. I'm pretty sure I won't speak english and I bet I will be trying to sell stuff. And I'll take lots of pictures of food. And take 8 brazillion pics of my 2 month old baby in her bouncy chair. And post all 8 brazillion in one post making sure you can't even tell the difference between each pickchure. Thank garshkies that's not what I've been doing all day tho.

Anonymous said...

Um... Is Markie suggesting I/you/we used to have outties?????

Landee said...

No, AA, Markie is not suggesting that. If you joined our book club and read "Uglies" by Scott Westerfeld then you'd know. But it's a pretty exclusive club soooo.....

He means you look pritty... in the dumb way.

And just be yourself online. You are snarky enough as it is.

Markie, oh no she di'int!

Anonymous said...

Do you get paid to plug that geekring?

juuuuustcuriouspost-op

Erin Beck said...

are those clipon curls? They look way to real to be natural

Landee said...

Real curls Erin. Don't be jealous.

quesetescapa said...

Why do I feel like anon is making fun of my blog in her attempt to figure out this community?

Even if I do think she is much beautiful regardless of the height of her bangs.

And landee why it is you look good in any style? Isn't there a rule that you can't look so pritty in outdated pics?

Sam, Shel & Co said...

Sam says you guys look hawt! He's a sucker for the big hair look. Shows his age. ;0)

Anonymous said...

Because you are paranoid and insecure for no reason Lee. Other than that I have no idea. I was actually hitting NEXT BLOG all day. You and your people need to chill si claro.

I heart you long time. You know this. I can't even mock your taste in music cuz it rawks. Miss you and your paranoidedness. PORFA

Memzy said...

Whycome you don't have a BLOG YET Anon?!! Freak!

Jenny ESP said...

It's December 10th.